Regels en afspraken in verband met luchthaven transport en transport via Hoge snelheidstrein

 

Een boeking voor Luchthavenvervoer/HST 

Is Pas geldig nadat er een boekingsnummer aan het verzoek werd toegewezen, dit wordt U via mail verzonden , of indien gewenst telefonisch medegedeeld. 

 

Wij gebruiken dit boekingsnummer ook in iedere digitale communicatie die een verandering of wijziging van Uw boeking zou inhouden. 

 

Algemene regels Luchthaven vervoer Taxi Polly

Wij danken u voor het vertrouwen in onze firma. Gelieve onderstaande instructies zorgvuldig na te lezen en hiermee rekening mee te houden. Enkel op die manier kunnen wij u een optimale service bieden. Onze diensten worden uitgevoerd door goed opgeleide chauffeurs. Zij zijn op de hoogte van het  verkeer, en nemen hiervoor de weg die hen het meest geschikt lijkt om de rit zo vlot mogelijk te laten verlopen. 

 

 Bij heenreis :
– De chauffeur haalt u op omstreeks het afgesproken uur.

Gelieve 5 min voor vertrek klaar te zijn.

 

Indien er 15 min na het afgesproken uur nog geen chauffeur aanwezig is, gelieve ons dan te contacteren op het nummer:0479/474802  24/24 bereikbaar 


– We gaan uit van een normale bagage per persoon. Indien er echter speciale wensen of zorgen zijn, of u heeft extra bagage, een golftas, een rolstoel, etc. gelieve ons hiervan op de hoogte te brengen bij de reservatie.

 

 Bij terugreis :
– De chauffeur wacht u op in de aankomsthal met het logo van Taxi Polly
 

– Meeting points :

-Brussels Airport : in de aankomsthal aan de rechterzijde, ter hoogte van JAVA koffiehoek

 

-Charlerloi airport : aan de Leonidas winkel in de aankomsthal.

 

-Brussel Zuid: aan Sam s Cafe, dichtbij de uitgang van Thalys en Eurostar.


Andere luchthavens: aan het meeting point of uitgang van uw gate van de betrokken luchthaven. Uiteraard ook mogelijk om af te spreken met de chauffeur.


– Indien de chauffeur niet aanwezig is 15 min na check-out, gelieve ons te verwittigen op het nummer: +32 0479 47 48 02  24/7 bereikbaar.


– Algemeen: Het is zeer belangrijk om de juiste vluchtinformatie door te geven bij reservatie. Indien er echter toch een wijziging zou zijn, gelieve ons zo snel mogelijk op te hoogte te brengen.

 

Wij volgen de aankomstvluchten op, dus in normale omstandigheden zien wij kleine vertragingen via de vluchtinformatie op het internet.

 

Bij vertragingen van meer dan 1 uur is het aangeraden ons tijdig op de hoogte te brengen.

 

Indien er een bagage probleem mocht zijn, verwittigt u ons ook best, zodat de chauffeur hier rekening mee kan houden. De betaling gebeurt contant/credit-card aan de chauffeur of op factuur (op voorhand deze betaalwijze doorgeven bij reservatie).

 

Bij contante betaling of credit-card ontvangt de reiziger een betalingsticket.


Indien het bedrijf instaat voor de kosten ontvangt deze een gedetailleerde factuur in de volgende week.

Gelieve ons steeds een mobiel nummer van de reizende persoon te bezorgen, en omgekeerd ook ons noodnummer aan hun. Zo kan er na kantooruren en/of in het weekend efficiënt ingegrepen worden bij eventuele wijzigingen, vertragingen, etc. Dit vermijdt vaak onnodige kosten voor beide partijen.